Stalker inside (!)

Sunday, March 27

Plus-2 tired -.-

Hey peps! Oh Gost , lama tak berblogging -.- Busy je memanjang manja ni en ? hihi Okay hari jumaat tu cousin aku datang rumah . Peh serabut duh coz saturday ada kenduri kat rumah aku . Well , macam  biasa la every year ada kenduri tu . nak story jap Er , Sumpah aku blank and penat and macam-2 lah . Pepagi bangun dah kena buat kerja ! Ah penat lasial . hihi okay terpaksa la buat kan . Pepagi orang tu dah datang nak pasang khemah . Wooo , hihi k Dr pagi sampai malam kerja aku naik turun tangga . And buat kerja lain . aduh , Actually ada buat birthday party untuk adek aku sekali . okay aku xajak pun kengkawan aku . Sebab taksempat and tada kreadit nak massange , sorry eh siapa yang aku takjemput tu . Terlupa oh , Aku ajak tatam ! lagi macam sial -.- kata nak datang ? tp xdatang pun . penat aku tunggu . tunggu 'SABIL' pun , dia takdatang juga :"( hm . penat nak cakap . nevermind :( da tanak datang nak buat macam mana en ? okay takkesah :( * tp aku kesah gila sekarang ni . huh . then malam tu lepas isyak baru start kenduri tu . Time tu memang penat la cerita dia , ballon aku kena tiup . e ingat aku apa ? HAHA , first aku try la tiup ballon tu , last-2 dia meletup . Oh gosh! sakit bibir aku . so terus fobia nak pegang ballon tuh . hikhik . And then , ramai gila datang . pening kot , HAHAH . okay semua dah baca doa apa semua , terus makan-2 . Almost pukul 10 lebih baru start birthday party tuh :/ Adeh , ramai betul bebudak . naik pening aku . then nyanyi-2 terus potong kek . Wah sedap -.- hihi , Yang besar-2 pun dah jadi macam bebudak . Kengkawan kaka aku pun takramai yang datang . SYIMIR bengong , HAHA -.- perangai sebijik macam bebudak . k lepastuh , kemas semua . pukul berapa tah baru habis . Lupa pulak , aku dah rilex dah text dengan sabil . HAHA yela bosan and penat , sakit kaki aku -.- almost pukul 12 baru aku masuk rumah . then mandi-2 , rest-2 baru tidur . Ahh lenanyaaa tidur . Mengantok -.- HAHHAAH kbaii .