Stalker inside (!)

Thursday, March 24

Today -.- Winkwink

Today school macam biasa -.- Ah pepagi dah hujan . Sejuk lasial . Now musim hujan en ? hm nevermind just forget . k pepagi siap-2 suruh babah hantar pergi sekolah then sampai sekolah dengan semangatnya pepagi datang tengah-2 hujan uh . hihi k tunggu jap lepastuh terus naik kelas -.- Waduh-2 sejuknyaaa . pepagi dah pasang kipas ? sejuk lagila -.- hikhik macam ada aircond tau . hakhak , k lepastuh Awin dengan teah sesaja lepak kat kelas aku jap . Weyy korang pergi BERAMBUS lah -.- ceh , HAHA perut aku sakit ni dah nak nangis sebab dorang ni NGEK! pepagi dah buat lawak bodoh suruh aku dengan ida gelak-2 . HAHAHA sakit perut aku . k lepastuh loceng bunyi dorang pun BERAMBUS masuk kelas dorang kat atas -.- hihi first period , BI . woo kena buat oral . Menyampah pulak sial . hihi so buat jelah . Group pulak tu , k amir dengan ida group aku -.- Yooo aku jeh semua kena buat korang rilex je ? hihi ceh aku takkesah la asalkan group aku dapat mark -.- cikgu suruh bincang yang korang membebel-2 berborak . hish takmalu betul . haha cehwah -.- sebat bontot kang . hihi k lepastuh time sc pergi lab . woo today we all study about reproduction * female punya . aduh , HAHA . k then loceng , naik kelas hantar buku lepastuh turun balik terus pergi recess . E , awin and teah takhabis-2 buat lawak bodoh dorang . HAHA kelakar -.- k lepastuh baik kelas balik time BM . Ah bosan! k lepastuh time MATH . yeeeh -.- hehe . k belajar-2 . habis -.-Aku touching dengan Ainaa sebab enttah ? aku pun tatau . mybe sebab aku terasa apa dia cakap tadi . hihi biasalah aku kan sensitif :( lepastuh Ainaa panggil , aku ckp la kenapa ? dia tanya , wei mas ? kau marah aku ke ? aku cakap la tak . then semua diam jeh . hm Ainaaa sorry aw sebab aku buat bodoh je apa kau cakap tadi :( hm hehe and then time AGAMA . today buat pafa . takbelajar la en . Kierah jadi ustazah kitaorang . HAHHA dia yang semakkan we all punya pafa . that's for girls . hikhik . Wah lepastuh habis . Balikkkkkkkkkkkkkkkkkk -_______