Stalker inside (!)

Monday, March 28

Rasa macam kejap pulak ?

Okay , tadi school macam biasa . Bunyi loceng terus beratur kat dataran -.- Peh ada perhimpunan . Malas ah . Kena duduk bagai . Perhimpunan harini ada menyampaian sijil for Pengawas Pusat Sumber . Er berabad la en nak habis . So tunggu jelah -.- duduk-2 . Loceng bunyi , ada spotcek Kekemasan Diri . Oh Gosh ! HAHAHA . k masuk kelas . Woo sikitnyaa yang datang ? k teachers masuk terus buat oral * Bongok betul IDA & AMIR . Oral pun taksiap siap lagi sebab korang lah ni . HAHA ceh joke :/ then finished time -.- Yoo sejarah pula . Adeh kena buat latihan . loceng bunyi terus rehat ;) jumpa alya dengan minah-2 tu . okay naik kelas balik time Math pulak . Teacher takdatang , Huh so relief . HAHAHA borak borak macam orang gila dengan classmate . K best . but today aku banyak menulis coz cikgu banyak bagi latihan and suruh tulis tulis pula . hihi . k then time BM . aduh kena buat novel bagai . so dah siap , cikgu suruh terangkan lebih lanjut pasal novel tu . Er , fadeup . haha , cikgu panggil sorang sorang suruh terangkan . Aku ingat aku takkena sebab aku tunduk je kat meja , malas aku . asik aku je . Hish , last-2 terkena juga . Dia saja nak suruh aku , Apelah cikguu! then last time Geo , buat nota . lepastuh habisss ,harini masa macam kejap je aku rasa doh .k then balik . HAHAA yeyyyy ;) kbaii .