Stalker inside (!)

Monday, March 14

kalau aku nak cakap , nak jugak la!

Amboi . marah pula manja ni -.- HELLO-PEOP-LE ;) cetcet , this is my second post today -.- hihi ceh actually aku bosan nih . Eh takhabis-2 dengan bosan en aku ni ? hihi serious taktahu nak buat apa bila duduk rumah -.- boring uh . gentle taktipu nih . hihi . Okay cuaca sekarang nampaknya takmengizinkan . haha Ceh-wah . Hujan la kat sini SAYANG -.- aw sejukk , tapi masih berblogging lagi en ? hikhik . Perut manja dari tadi berbunyi-2 nih nak makan ? haha lapar uh :'( Sian manja takmakan lagi . E k today ada tuition . Ah Sial -.- Asal cuti pun ada tuition ? cuti je ah , aku nak rest ah ? tah pape tah . macam haram betul . Er malas nak pergi tapi kalau takpergi nanti kena marah and bebel dengan parents ? perkara yang paling aku benci ah en . Menyampah sial -.- so terpaksaaa * k terpakse * pergi jugak . ADEH!