Stalker inside (!)

Monday, March 14

Harga dan nilai sebuah persahabatan -.-

kawan ketika susah dan senang =.=
Masa kita senang , semua terhegeh-2 nak kawan dengan kita en ? masa tu lah , aku pun mula cakap kau lah sahabat dunia akhirat aku ? kau segala galanya , masa tu la mulut berbicara -.- maklum la nak bodek jeh kerjanya en ? kalau nak tahu sama ada kawan tu ikhlas kawan dengan kita atau tak . tengok la bila time kita susah ? hah , hampeh kau nak tolong and dengar en ? pergi mampus . Serious aku taksuka kalau korang kawan degan aku bersebab ? sebab kaya , cantik , perfect , pandai , popular dan sebagainya ? apa yang kau dapat kalau kau nak kawan dengan orang yang macam tu bersebab ? Kau fikir kau boleh popular or jadi macam dia ? oh kk . bukan kau dapat pahala pun en ? 
kawan kita pun manusia biasa =.=
er mybe aku pun penah terasa dengan kawan-2 tapi aku diam je -.- takpayah bagi tahu la en . fikir-2 la sendiri apa sebab kalau aku dah taklayan kau . kawan-2 aku bukan nya senang kalau nak bagi tahu masalah nanti heboh macam er -.- sometimes kalau aku pendam je , peh sakit gak hati boleh jadi gila aku ?  kalau setiap hati nak sakitkan hati orang ? siapa tak bengang en ? pelik betul aku . Then kalau hari-2 kau asik nak cerita benda yang sama ? aduh tension la kalau orang yang mendengar tu . Nasib kawan je tuh , kalau tak dalama aku sound deret terus suruh diam . 
Kawan makan kawan =.=
Orang yang macam ni memang taklayak la kalau nak digelar kawan ? bila depan , wah kemain baik lagi en ? gila ah , respect gila aku . pijak semut pun takmati . tapi ? bila belakang , YA RABBI . hanya Allah je tahu en . E macam ape jeh kalau dapat kawan macam tu en . Redho jelah en . ambil yang jernih buang yang keruh . ceh pandai manja berkata-2 ;) hehe ,