Stalker inside (!)

Tuesday, January 4

siut ah :) HAHAHA

Apa yang marah sangat tuh manjamanjoo . HAH :) second sekolah dah nak suruh aku merayap . HAHA . merayap kenapa ? merayap suruh cari cekgu . ggr . penad aku . dah lah tak kenal siapa cikgu agama tuh . dia pun tak masuk beberapa minutes tuh kan . so aku pergi la cari dengan ida kat bilik guru , pejabat , semua la aku ronder . HAHA . last last jumpa ustaz amin . HAHA . so aku tanya lah kan ustaz ? ustaz kata cikgu tuh tak datang pas uh tada siapa jaga so kitaorang duduk jelah dalam kelas kan ada yang keluar lah apalah . ggr susah nak kawal dorang . HAHA . a few minutes ago , CIKGU NADZIRAH sampai . hohooo wahh tak belajar punn dia masuk . kitaorang main apa tah kertas kertas tuh dengan dia . nak tahu apa dorang tulis kat aku apa ? pasal aku lah . wait ehh tengok nih ! :)
ggr memang macam siyal la kan . HAHA then aku puas hati lah sebab ada gak yang nak tulis pasal aku kan ? ada aku tulis kat kertas seorang mamat nih tah apa nama dia . aku tak kenal lepas tuh aku tulis jelah saya tak kenal dia cikgu . haha . wekwek :) macam paria la kan siapa yang tulis macam tuh kat aku . haha . ada ke kau kata aku gedik weyy ? semua perempuan gedik . so what ! ingat aku kesah . haha terimakasehh yeayy sebab cakap aku GEDIK . sukanya ada orang cakap aku gedik dhoo . kau ada ? tadakan . senyap . HAHA . LEPASTUH kuat bising ? mulut aku kalau dalam kelas memang la bising kalau korang bising . well you know me ? MONITOR babe . haha . memekak ? ada ke aku memekak kat telinga kau deyy ? haha tarak kan so zip mulut kau tuh sikit . haha . apa dah bayar bil ke ? HAHA . kau nak perli pakwe aku ke apa ? tahu la nama dia bil kan . haha sengal ah korang .