Stalker inside (!)

Monday, January 3

Menyesal -__-

hoi manjamanjoo apa yang menyesal sangat tuh ? HAH ngek -___- menyesal ikot mak aku balik sekolah tadi . yelah baik aku naik VAN :) adoi ingatkan mak amek aku terus balik rupanya nak pergi masuk sekolah balik . hadui . nak buad apa tah . kaka aku pun ada. hadui . lepas tuh masuk sekolah balik . ggr hantar surat apa tah . untuk kaka aku masuk sekolah balik . haha . then tunggu jelah kan pastuhh ikot jelah dorang pergi mana . ggr prot prot perut aku berbunyi . yelah cuba bayangkan dari pagi aku tak makan sampai pukol 330 baru balik . ggr . haha . sakit perut . haduii . hmm pastuh tunggu kat kedai buku jap . hadui . ahha , then jumpa my lovely adek . haha jumpa sapa ? jumpa faten jup . haha borak borak pastuh terus dia blah masuk kelas . hoho :) lepas tuh terus ikot mak naik pejabat jup . hmm penad dhoo . kepala aku mula pening dah . hmmm :) HAHA pape jelahh , dahdah aku nak mandi nak makan .byebye . haha .