Stalker inside (!)

Tuesday, January 4

baru second :) HAHA

Aduh penad kot harini . nak tahu apa aku buad dari pagi sampai petang malam semua lah . haha . memang penad padahal baru second day school dho . HAHA :) yelah pagi tadi nasib ada orang kejutkan aku bangun tydoo kalau tak . hampehh :) (!) HAA . walahh , terimakaseh weyy kejut aku . haha . lepas tuh siap siap solat terus keluar , aww lupa pulak nak breakfast kan . hm takpelah biarkan .  cetcet . HAHA lepas tu terus pergi sekolah . wah awal nye manjamanjoo datang sekolah ye . WELL you know me babe . hehe . 

lepas sampai sekolah terus duduk kat tempat biasa tunggu geng yang lain sampai . bunyi loceng terus beratur . wahh aku beratur ? hehe . cetcet . masuk kelas apa semua cikgu masuk bayar yuran then tunggu kejap time geo pulak . cikgu masuk terus belajar . wahh darshat la . HAHA . pastuh rehad , wah time yang aku tunggu untuk jumpa alya . HAHA . berebut rebut dorang nak jalan dengan aku . adoh . hakhak . takpe takpe lek lu . HAHA . (!) masuk kelas habis rehad ps . adui gila bored babe . mata aku nak pejam dah time cikgu seni . hishh apelah manja nih . yelah aku penad dho dengar cikgu bercakap nak ngantok aku . gaga cikgu tuh keluar time agama pulak . cikgu tarak masuk . wah apa lagi memekak kelas then ada yang keluar la apalah kan . si syakierah dengan ida asekk buad lawak je . mulut aku nih dah lenguh dah dhoo gelak . haha . nak nangis dibuadnya . bukan nak dah , tapi memang dah nangis dibuadnya . ahha . waduhh sian aku . syakierah ah nih . AHHA . lepas tuh time BM . lagi ngantok . haa mata nak tutup dah nak tydoo penad . lepas tuh balik . wah semangat nak balik weyy . HAHA . nak jumpa alya . haha . waduhh . haha :P:P:P 

balik naik VAN . bapak penuh . aku dah duduk tempat selesa dah . best jee . tiba tiba cikwan suruh aku tukar tempat duduk kat tempat lain . wah FUCK (!) sakit buntuut aku weyy . haha sabar jelahh dhoo . bengong cikwan pastuh dia gelak gelak . ade ke dia panggil aku SURIA WARMAN . haha siut betul . HAHA . lepas balik jee . wah semua ada kat rumah . nenek aku pun ada . opah baru sampai . wah balik apa lagi yang aku kejar , makan la , haha . lepas makan mandi then berblogging kejap . kaka aku ajak teman dia pergi cheras amek barang barang dia . aduh penad . malas aku nak IKOT dho . dah dia suruh . so ikot la kan . duduk dalam kereta . ada bantal pulak . pehh apa lagi kerja aku . TYDOO lah kan . best tydoo . yelah penad kan so aku tydoo . eh eh asal tak sampai lagi ? jauh nye . bapak minit aku tydoo . haha best gila . pastuh dah sampai tuh terus amek barang barang dia then pergi office i-system . ahha . pastuh balik . haha taleh tydoo dah . pastuh dalam pukul 6 mak aku suruh pergi kedai beli barang jup . ergh dalaha hujan dhoo :) dengan rela hati nye aku pergi la kan naik motor . haha . brummm brumm :) haha balik balik lenjun bajuu aku yelahh basah kan . ahha redho jelah babe . hehe :):):) wekk balik mandi rehad then buad HOMEWORK :) byebye .