Stalker inside (!)

Tuesday, May 17

Perangai / mood aku sekarang .

Teenage Crime
Yeah whats up guys ? Have a great day perhaps ?
ok nak tahu aku macam mana ? haha kalau tanak , p main jauh jauh :)
Aku menaip dengan hati mengalir . Aku menaip dengan mata kuyu . Aku menaip dengan mulut yang sepi . Aku menaip dengan telinga terbuka . Aku menaip dengan jantung yang layu . Jangan dipersoalankan lagi tentang dirinya . nothing much to say here , i miss blogging so much ! :( i miss hell a lot of stories to share :)

- Mood aku selalu berubah-ubah * dah macam orang gila , haha .
- Manja jarang blogwalking sekarang ni coz busy dengan exam .
- Sifat malas datang balik , haha 
- Tiap masa sekarang ni , pergi mana-2 , buku selalu dihati .
- Kuat tidurrrrr sekarang ni .
- Kepala manja selalu pening * selalu sangat dah , tatau kenapa .
- Selalu kena marah :( * so sad :'(
- Selalu kena bebel bebel dengan mak .
- Makan dah kurang .
- Homework Math takpenah siap sekarang ni . 
- Dah pandai usha usha orang * Bhaha . 
- Mood sekarang rasa macam nak campakk handfonee ! * haa .
- Mood sekarang , gaduh dengan sabil :(
- Rinduu kat Sabil :(
- Duduk rumah , goyang kaki * tidurr wekk . haha .