Stalker inside (!)

Monday, May 16

Happy 1 years sayang :)

мeмorιαѕ de pαríѕ: Una amiga;
16th may 2010 - 16th may 2011  

Hey peeps. harini berapa haribulan ? hee harini 16th may 2011 ;) haha hari apa tu , yeayy 1 years anniversary wif sabil la peps . Genap setahun Normasliana Zaini dengan Muhammad Sabilillah Sizol ;) I think it's still not too late for me to say this . hehe kay Today is my anniversary 1 years babe dengan sabil ;/ oh oh . haha . one more shocking news yaa , you want to listen ? haha ok . OMG , macam takpercaya kan manja toink .  


Anyone can slap me please ? Er sumpah takpercaya dah setahun aku kenal dengan dia . Gosh , hihi kay i  minta maaf kalau selalu menyusahkan or menyakitkan or kecewa kan you sayang , sorry kay ? * idk what to say now . Hei , bukan senang tau manja toink nak sayang orang tue lama lama sampai macam ni . Sayang , thanks ya for loving me ;) hunny appreacite sangat sayang . Awak selalu paham saya , saya sayang awak * jiwang jap eh . haha . 


When i first met you at school , all those ago i fell in love so fast , i knew right then you were the one and only one for me my dear . U make my life with pleasure and fun and my world complete  sayang . i'am blessed and thankfull that you are my mine ok . I hope relationship kita bertahan lama kay . It was awesome dear . kay , sayang Muhammad Sabilillah Bin Sizol 
loads of love : manja ♥