Stalker inside (!)

Friday, May 6

Fun fun funnyyyyy ;))

Hello guys ? ok now manja nak story about today okay -.-pepagi , memang semangat ni manja toink nak pergi sekolah . pukul 5 lebih dah bangun . haha apelah manja toink ni . actually takboleh tido time tu :( huh hee kat stop , today manja toink happy sangat even asyik ada problem jea .kay harini ada bazar kuih muih untuk form 3 . sebab nak buat untuk folio sivik punya . haha . kay first , as usual aku pergi sekolah and then beratur , tengah beratur cikgu Azman pulak nak berucap . Ah dia cakap , siapa bawak camera ? automatic dia terus rampas . e sukasuka jea nak buat macam tue . Cikgu sivik aku cakap boleh bawak tapi kena jaga sendiri and kalau hilang tanggungjawab sendiri . so rilex sudah . 


hihi cikgu Azman dah cakap macam tue cuak lah pulak aku . kang takpasal pasal camera kesayangan aku kena rampas pulak . haha jangan nak 'kesanyangan sangat la kan' hikhik . kay lepastuh aku terus curi curi naik bilik guru . time tu form 3 patutnya kena tunggu kat perhimpunan tapi aku dengan ida pergi bilik guru , cari Cikgu Nurul Aida and aku suruh dia pegangkan camera aku.wah thanks cikgu . hihi lepastuh terus pergi perhimpunan , er bosan . 
then almost beberapa minutes macam tu kitaorang masuk kelas . masuk kelas , terus decorate kitaorang punya group . ah nasib baik ada aku kan ? haha , nasib aku bawakk semua bahan bahan nak hias . fuyoo , huhu . k then masa kedua and ketiga , ketua kumpulan and penolong kena turun sebab nak hiaskan meja . er , ni nak tension ni . hihi , aku ingatkan dalam 1group , 1meja but 2 meja for 1class . OMG ! fuck la , mana boleh macam tu . e tapi tak apa , redho jealah kan . so aku amek tempat then ida amek barang-2 semua terus turun bawahh 
Ya Allah , sumpah penat gila aku asik turun naik tangga and jerit jerit . lepastuh almost pukul berapa entah , semua dah settle and dah boleh start menjual . haha kuih kuih . kelakarnyaaa . -.- haha first yang datang kat gerai class aku , guru kelas aku ah and then Puan Norha ( pengetua ) wah famous ni . dorang dah beli apa semua , duit pun masyuk gila weh . mulamula sikit jea dalam poket aku . dah lama , peh bapak banyak siut . haha . lepastuh izza jadi photography untuk class aku . haha nasib aku bawakk camera an ? kalau tak ? hampeh . hihi lepastuh aku dah penat jerit jerit aku duduk and then minum air . hehe lega . penat sial ! lepastuh time budak budak form 4 & 5 PULAK rehat . and time tu aku dengan alya snapsnap gambar , wah banyak gambar dia .haha best.
Peh memang bertambah ramai la cerita dia kan . sumpah semua jadi clumsy time tue weh . haha kelakar oh . e pening manja toink . ramai gila datang , and aku bagi promosi la kan kat dorang yang beli kuih aku and classmate aku tu . haha memang kaukau la kitaorang bagi harga paling murah tu . haha . bengong , k then ramai sangat time tu kepala aku pun mula lah pening kan . haha well biasa la tu manja toink memang begitu . haa k then snap snap picture dengan dorang semua tu . hihi best wehh . 
duit aku pun banyak melayang sebab asyik beli air jea . haha k dah lama sikit kak wawa and kak farahin datang kat gerai classmate aku , OMG aku lupa nak simpankan dia punya pau . aduh . haha kak farahin pulak beli kuih seri muka yang nenek aku buat tu . haha dia kata kan , sedapppp -.- hehe terimakasih akak ;) kak wawa pulak dah nak nagis sebab takdapat kuih pau yang nenek aku buat tu , haha actually bukan nya dah habis kuih tu ,just dorang bwak pergi mana tah sebab nak jual . taklama macam tu dorang datang , and nasib kuih pau tu ada lagi . so dia beli , and dapat snap pic dorang . haha . 
lepastuh , dah lama macam tu semua dah penat and then kuih pun dah habis semua . wah laku babe kuih classmate aku . haha best gila sebab poket aku dah penuh dengan duit ni . haha berat siut . haha -.- k then kemas kemas semua . terus masuk kelas ,masuk kelas snap-2 pic and then kira duit . haha banyak gak dapat duit tu . nak tahu berapa ? haha ah takboleh tahu . secret , nanti korang rompak . haha duit tu aku cakap dengan classmate yang aku nak buat untuk duit kelas . so dorang takkesah kan ? haha nanti tadalah aku nak kutip and jerit-2 minta duit kelas . haha kay.

then dalam kelas aku penat sangat , Ya Allah penatnya aku :( duduk and rehat-2 kejap . a few minutes loceng bunyi , k balikkkkkk -.- yahoooooo . click gambar tu untuk lebih besar ok ? kboi . today im very happy with my classmate . having a great time with them babe :) Gambar banyak lagi , if nak tengok pergi kat facebook Manja Toink ok :)