Stalker inside (!)

Saturday, May 7

Bengangnya aku

Party hard!
Kay now baru dapat on blog . haha . title tu , serious aku bengang gila sekarang ni . Semua benda kat rumah ni aku kena buat ? dari pagi sampai petang , mentang mentang la mak aku dah taklarat nak buat semua kerja rumah . aku lah yang terpaksa menjadi mangsanya . haha . kena vacumm satu rumah , pasang langsir , tukar cadar bilik , sidai kain , basuh pinggan , pastuh macam macam mak suruh aku buat . ingat aku maid ke . 


hish nasib baik aku kesian tengok mak aku . hihi yelah kalau tak , bila lagi aku nak tolong mak kan . lagi-2 esok kan hari ibu . Actually aku tak mengeluh pun , dah mak suruh tolong kan , buat jela tapi bengang la aku sebab semua aku jea buat ? ini tak adil ni ! hish hihi Yang nenek , babah and mak aku asyik cakap :


Nenek : Adik manja , tolong lah mak tu . kesiann mak .
Abah : Angah , tolong la mak tu . 
Mak : Yanaaa , sini tolong mak jap .
Ya Allah , dalam hati aku cakap . Apahal semua benda nak suruh aku harini weh ? Hish bengang gila kot . yela aku penat doo . sikit-2 aku . kaka aku rilex jea ? geram geram ! so buat jela dengan seikhlas hati aku kan . hihi