Stalker inside (!)

Monday, April 11

Tuition .

- bu , carmeɳ - 5. strona bloga dostępnego pod adresem carmellowaa.pinger.pl
hello , hey si manja nih dari semalam asik bersin bersin jea . Aduh , kesian aku . aku taksuka ah asik bersin then selsema . hm dah agak mesti nak demam nih . hm , esok malas nak pergi sekolah ? tapi kena pergi nanti mak bising . er , k tadi pergi tuition macam biasa . er , pening oh kepala aku . serious taktipu . aku penat , badan aku lemah jea , then dalam class takhabis-2 selsema and bersin bersin . aduh Ya Allah , sumpah aku rasa nak tidur jea . dah lhaa sejuk pulak kat dalam class . hm macam apajea aku tadi . tadi class bi and geo , bi buat summary . yoo sir puji aku punya summary , yeayy good ! hihi * bangga ni , tapi geo apa sir ajar semua takmasuk just sikit jea masuk dalam kepala otak akuu . Ingat tadi tanak pergi tuition tapi nanti madam memekak pulak . er , dalam class aku , mimi , huda and ellisya masing masing selsema . haha siut jea doo . pening aku dengar lepas sorang sorang selsema . dila , anis and ummi takdatang . oh bosan weh . hm . k then dah nak balik , tunggu kaka aku pula belum habis class lagi . aku tunggu kat bawah , lepas tuh tunggu mak amek pulak . er memang berabad lha tunggu . hm kbai :(