Stalker inside (!)

Monday, April 11

Hm sekolah , tadi bosan :(

Hey blogger , ok harini pepagi datang sekolah dah badmood . hm sebab apa ? sebab pepagi aku dah selsema , taksuka . k then aku diam jea coz aku malas nak bercakap so aku diam . then bunyi loceng terus beratur . time tengah beratur kepala aku pening sangat . Nak pengsan jea rasa , but aku tahan jea . then ada perhimpunan . so kena duduk , better duduk lha kan daripada berdiri jea lenguh kaki aku . k duduk , today perhimpunan amik masa yang agak lama lha jugak . Sampai 1 period subject selepas perhimpunan habis masa nyaa , haiyoo . k lepastuh masuk kelas . kat kelas , badan aku pun rasa macam nak tidur jea , lemah kot . aduh nanti cikgu bising pulaa kalau aku tidur time kelas dia . so aku tahan jea lha , lepas habis masa tu , cikgu sejarah pula masuk . hm bertamhbah ngantok  lha mata aku . hm terpaksa lha dengar cikgu tu cakap and ajar . And then recess , hm aku taklarat nak keluar kelas sebenarnya tapi aku keluar jea lha takut kawan-2 aku tunggu aku pula kat bawah . so terus pergi pondok . lepastuh loceng bunyii , k masuk kelas time math . aduh lagi bertambah pusing kepala wa . haiyoo , harini Puan lee ajar , sikit jea yang masuk dalam kepala otak aku . yang lain haprak sebab aku takfocus sebab apa ? sebab aku pening , aku rasa nak demam . haih , hm k lepastuh habis 2period Puan lee ajar , dia keluar . k habis lepastuh time bm pula , ok huray cikgu takdatang . so cikgu relief masuk , aik pandai pula cikgu relief nak masuk en ? kalau tak , asik aku kena cari . hish , hihi . k 2masa pulak free . aku nak tidur time tuh , tapi kelas asik memekak so macam mana nak tidur kan . so aku buat kerja math dengan muksin , ida and shahira . adeh pening doo ! ok lastly , geografi . cikgu pun aku tengok badmood jea bila masuk kelas aku . entah kenapa tah en ? ah biarlah , ok then balik . time nak balik , cikgu sempat cakap lagi tu 'siapa takhantar buku latihan geo esok duduk luar' oh gosh , nasib aku dah hantar . Hahaaa . serious harinih aku pergi sekolah badmood jea and aku penat . balik rumah aku terus tidur , huh penat oh , lagi pun aku taklarat , kepala aku pening gilaa . kbai .