Stalker inside (!)

Friday, April 1

Story moryy :)

Aku nak post benda ni & luahkan dah lama dah sebenarnya tapi aku diam jea -.- it's about my friend okay -.-


Yes i do love you friend . Tapi kan aku tengok perangai korang sekarang ni berubah sesangat . Start tahun 2011 ni aku memang perasan gila yang korang dah lain .Yelah siapa la aku nak cakap dengan korang ? lagi-2 aku dah masuk kelas lain kan . k . Aku dapat rasa NOW yang aku ni macam benda yang takpenah wujud bila dengan korang . Bila aku datang jea mesti korang macam nak larikan diri or jauhkan diri . kenapa ? :( aku buat salah apa ? Korang ingat tak tahun lepas ? kita semua kelas sama -.- then memang best lah . dalam kelas tu kita kongker semua kan ? kita la senior petang yang macam takboleh blah . Kenangan last year memang aku takboleh lupakan . Serious aku taktipu . sebab tahun lepas la kita selalu gaduh-2 , takpuas hati antara satu sama lain , settle benda dengan baik , bincang elok-2 , kerja sekolah buat sesama , pergi koko sesama , tapi tahun nih , Bila salah seorang kawan korang kawan dengan akuu , then aku rasa macam aku ni penyebab korang berpecah sebab start aku rapat dengan korang :( kan ? betul tak ? sebab aku dapat rasa .  A lot , deeply truly dari hati aku . Tapi aku rasa korang semua HIPOKRIK dengan aku ? betul en ? bila depan , Ya Allah ! punyalah baik tapi bila belakang ? mesti korang nak kutuk kutuk aku . Ye mybe takda kan ? tapi aku takpercaya la kalau kau cakap takda . Memang menipu la tu . Korang macam taksuka share problem ? secret pun sessama korang jeh . aku pun taktahu kenapa dengan korang ? Ye korang nak always happy rite ? tapi fikir la sikit perasaan orang eh . Perempuan memang takpena nak lari untuk mengutuk orang kan ? Jujur aku cakap , aku memang suka hari-2 gelak ketawa dengan korang . serious taktipu . Aku happy bila dapat kawan macam korang . korang suka buat lawak kan ? Serious aku jealous bila tengok kawan lain dorang ada problem dorang story jea kat friend dorang . Tapi friends aku bukan macam tu . okay nevermind aku takkesah pun -.- Hope we always be forever :( boleh kan ? hihi ok .