Stalker inside (!)

Friday, April 1

Jumaat -.- SEKOLAH ^^

Okay pepagi as usual , pergi school ;) hihi . k lepastuh beratur terus pergi padang . Yo today pergi padang main botol selipar . Entah apa nama dia tah ? Aku pun taktahu la kan . Okay aku main la coz bosan kot . HAHA group aku classmate aku lah -.- hihi , k mulamula dorang baling selipar tu kat botol-2 tu lepastuh yang lain kena  lari-2 sambil susun botol tu ,then salah sorang kena susun botol tu balik sebelum group yang lain baling selipar -.- HAHA . lepas sorang-2 kena baling selipar . aku takkena . yang dorang dah attack aku je -.- siut lasial . haha serious senak perut aku weh asik lari-2 daripada ridza , farhana and mimie , hihi ^^ sengal kan korang ? last semua group aku dah kena baling selipar tu , aku jea belum . Adeh lari-2 last-2 farhana kejar aku . Peh apalagi cabut la kan ! HAHAAyooo lari-2 . Huh penat gila , perut aku dah sakit coz lari sambil gelak en ? so farhana baling selipar tu kat aku , ok ok aku mengalah la kan sebab dah taklarat -.- hihi . k then terus masuk kelas sebab loceng dah bunyi . haha , time SEJARAH pulak . belajar-2 habisss ^^ then time PK pulak . belajar-2 habiss . k recesss . k then Time kh pulak pergi bengkel kh -,- okay today belaja pasal nak reka-2 kayu tu . buat-2 then balik . Balik tunggu van , dalam van ! memang ssakit perut la cerita aku . dorang buat lawak + kenakan aprilfool kat cikwan . HAHA memang terkekekk la aku :))kelakar kot . perut memang sakit gila coz gelak-2 . lepastuh dah sampai rumah terus balikkk . yeeay today aku HAPPY and asik gelak-2 jea . hihi. kbaiii :)