Stalker inside (!)

Thursday, March 17

Wey aku rinduu korang ni budak :(

Yoo budak-2 . Aku rinduuu korang ni wey . haha TAKTAHU NAK TYPE TITLE APA SO NAK CERITA PASAL DORANG ni . eh Yang comel-2 pegang teddy bear yang gedik-2 tuh Iefa , my beloved litt sis -.- HAHAH gedik kan dia , Semalam berchatting-2 dengan minah ni and merepek-2 la aku kalau duduk dengan minah ni hah :PP HAHAHHA . sporting gila kau dek . ceh-wah , 


Then mia pulak menyampuk kat status tu -.- haha kitaorang gossip la ken adek . haha . sengal duh -.- Yang comel-2 tu friend fb akuuu . pehh serious best gila kawan dengan dia even kami-2 ni takpena jumpa just kawan kat fb . huh lamaaa ken kita kawan en en ? HAHHAHA k rinduuu korang . bak kata iefa nanti kalau da besar iefa nak meet aku nak hug aku . okay aku ingat apa dia cakap . hope kau taklupa kat aku la dek . haha MIaaaaaaaaaaa , saya rinduu awak tautau . Nanti kalau saya free saya texting awak eh . k imissyouu .