Stalker inside (!)

Thursday, March 17

Just nak cakap -.-

Today hari khamis dah , huh rasa macam kejap jeh cuti sekolah en . takboleh lama lagi ke ? tapi bosan duduk rumah . 24hours aku asik nak berblogging je en ? Nothing to do . Tadi aku on FACEBOOK , then tengok peh ramai gila orang masukkan gambar yang dorang hang tu , K jealous tengok orang dapat keluar pergi hang , jalan-2 ? tapi aku duduk rumah je . Yelah aku dengar cakap parents kalau parents takbagi , so takpayah pergi en . Senang cerita . Tapi kenapa kalau cuti sekolah mesti kawan-2 pergi hang . Ada apa Kat KL tu sampai nak hang kat sana . Aku memang jealous tengok dorang boleh keluar dengan boyfriend , kawan-2 , girlfriend tapi aku takboleh ? aku pergi mana-2 mesti dengan parents pastuh kawan-2 mesti cakap e kau ni anak manja la sikit-2 dengan parents . Yelah terpulang kau nak cakap apa en ? parents aku takecare pasal siblings kitaorang . kau ingat aku suka sanggat ke nak hang-2 . Kalau keluar dengan parents aku rasa lebih okay sebab apa kita nak semua leh dapat tapi kalau pergi sendiri-2 , kalau duit takcukup ke apa ke ? macam mana nak beli en . HAHHAHAHA :PP Mybe aku taksetaraf kawan dengan korang en . korang nak apa kena cari duit sendiri then kalau nak hang parents korang bagi je . Aku takmacam korang , aku tada duit pun aku takkesah sebab aku pelajar lagi en , so nak apa aku just mintak kat parents . Aku bukan nak belagak . Tapi aku just nak cakap apa aku rasa en ? betul tak . HAHA -.- TERASA KE APA AKU CAKAP , OPS SORRY :pp SIAPA SURUH CEROBOH BLOG ORANG ? KAN DAH TERASA . HAHA :pp JOKE LA WEH!