Stalker inside (!)

Tuesday, March 29

Tingtong ^^

LifeDrugs
Hoi . tingtong , hello . wooo today aku rasa aku tersangat lah BUSY. serious duh . Pepagi awal-2 dah pergi sekolah , Huh mengantoknya adehh ^^ K beratur . aduh ada perhimpuanan pulak kat dataran . hm k kena duduk bagai . Ada penyampaian hadiah la katanya -.- Pasal Pertandingan Math and Science . okay dah bagi hadiah apa semua . tetibe cikgu panggil kelas 3FITRAH. HAHA yang aku menggelabah nak amek hadiah tu .WELL monitor la katakan. haha excited ni kelas aku menang. HAHAHA. kthanks. then dah selesai semua terus masuk kelas ^^ time Science . adeh belajar-2 . habiss , HAHAAH . k then masuk kelas time Geo . haha padan muka siapa yang taksiap FOLIO tuh , aku cool jeh sebab folio dah siap . ceh * bebajet kejap . haha . k then dah siap semua bunyi loceng terus rehat . Ah keret gila weh ! *HAHAHA. then dorang bebel-2 kat aku sebab aku turun rehat lambat . haha lek ah . hehe . k lepastuh aku naik kelas sengsorang . dorang ah ni beborak takhabis2 . last-2 aku terus masuk kelas sorang-2 . okay . HAHHA . masuk kelas , time Seni . ok belajar-2 then lukis-2 . HAHA ok. And then , time Agama.bosan+mengantok aku, HAHA then last time BM . fck la weh! menyampah ^^ k then HABIS , hurayyy . adeh kena pasang langsir kelas bagai . HAHA aku minta tolong shahira and ainur buatkan . Aku terus blah balik . haha k . balik rumah . huh baring-2 jap then mandi . Lepastuh mom cakap JOM teman dia beli barang dapur . kebetulan mom cuti . er penat deh . ok siap-2 pergi giant . then pergi thestore . aduh serious penat doh.balik sekolah terus pergi. Aduh penat.then lepastuh almost pukul 545 macam tu mom terus hantar aku pergi tuition pulak . Ya Allah , penat gila weh . class tuition start pukul 530 . aku datang 545 . ahha ah lantak ah asalkan aku datang en ? Masuk je class . tengok tada tempat ? Er . k lepastuh belaja-2 sampai pukul 8 lebih baru balik . penat bhai .homework belambak pulak! haha k baii .hikhik