Stalker inside (!)

Thursday, March 31

Miow -.- hihi ^^

pepagi tadi pergi sekolah macam biasa la en . Gila bosan -.- Masuk kelas , time BI . kena buat oral . haha . nasib aku dah hafal sesikit . Tunggu ida dengan amir . Woo mana la dorang ni lambat betul masuk . Last-2 ida dah sampai dulu . k . then tunggu amir . E bangla nih bangang sikit . lembab nak mampus . then buat oral dengan dorang . HAHA yeay dah siap . kring , bell ring time sc pulak . k pergi lab . kat lab meleleh-2 air mata aku sebab gelak . dorang ah ni . haha Sengal . lepastuh kena marah dengan cikgu sebab dorang bising . wek :PP HAAHHA then recess . yeay . loceng bunyi masuk kelas balik time Bm pulak . Yoo cikgu takdatang . yey duduk dalam kelas kerja aku memang gelak-2 jelah kan . Then buat hw yang cikgu bagi tu . dah siap . then time MATH . teachers masuk lambat . adeh . then belajar-2 . habis . time Agama pulak . buat pafa weh . yeay aku dah siap habis baca pafa . buat math . Aduh pening . HAHA mukhsin ajar aku math . thanks weh . haha. k -.- then balik . yoo kbaii. ;