Stalker inside (!)

Wednesday, March 16

o. People Say I’m Boring (:

Pepagi bangun , hujan -.- peh sejuk sial . haha , kenapalah harini bosan sangat lagi-2 bila adek aku takda kat rumah :( aduh -.- dah masuk hari ketiga cuti sekolah ? aku just duduk rumah macam orang gila ? taktahu nak buat apa . 24hours menghadap laptop kadang sehari suntuk sampai besok laptop nih tak tutup-2 . Kesian , sometimes sampai aku lupa nak makan . Serious aku bosan (: Selalu kalau ada cuti sekolah mesti pergi holiday ? tapi this year mybe takpergi holiday sebab masing-2 busy -.- so biasa ah tu en ? haha , ceh Rilex manja . k , today takda tuition so lega sikit boleh aku rest kat rumah . Kalau tak , er penat sikit-2 tuition . HAHA . Yesterday , kecik hati aku bila dia just cakap macm tu ? :( Sorry lah aku taktahu nak luah kat siapa . so aku tulis kat blog ni jelah en -.- Kecewaaa ni :( haha Rilex manja . hihi . nope la gurau jeh . Aku pun bongok sangat en ? dah tahu dia penat balik kerja yang aku pergi tanya SOALAN PELIK BODOH tuh ? hmm (: Actually aku just nak tahu je apa dia cakap en? tapi tada respont la , takpelah :( Aku takkesah . then pukul 12 tu aku tanya dia today hari apa ? dia takingat pun -.- yelah selalu aku yang ingat en dia , so aku rasa something tapi malas la nak bagi tahu en . diam . I still want to ask you Something more . k lepastuh aku cakap aku nak tidur , so terus tidur . Jangan jadi macam haritu , sampai taktidur aku diabuatnya :pp haha .