Stalker inside (!)

Saturday, March 12

Mamamia ;P updating blog . hee ;D

Tingtong ;) today is saturday -.-Like usual, aku duduk rumah jeh . Mood rajin tengah datang so apa salahnya aku update blog aku kan . Korang tak suka ? Hek ellehh , Kesah pulak aku kan . Grr ^^ Ouh , Aku bosan laweyh -.- Seriously tak tahu nak buat ape dah. Update blog je lah keje aku sekarang.  pepagi buta bangun . Wah hariminggu awal manja bangun . hihi yolah nak ikot mak pergi hantar nenek kat perhentian Duta . Aduh . hihi ADEK aku ikot nenek balik kampung , oh gosh Serious sunyi rumah bila adek takda :( yelah bila ada dia aku buli dia , bila dia takda rasa sunyi pulak! :) haha , Selalu aku suka sakat dia , hihi sometimes sampai dia nanges-2 . Kesian dia kan , Yelah jahat kan manja . haha , WELL you know me ? Ceh-wahh -.- k aku takada idea nak story apadah ? hikhik . later ah -.- kbaii ^^