Stalker inside (!)

Friday, March 11

Hoo meoww-2 , take a smile ;PP

little girl | Tumblr
Walaweyh peoples , Apa khabar ? Now, I'm proudly announced that this is my FIRST POST for today . YEAH! *tepuk tangan laweyh* HAHA . Ceh poyo :PP Nak story sikit pasal kat school tadi -.- Im shoooo happy ? want to know ? oh i pun taktahu ? hikhik :P k pepagi pergi sekolah macam biasa -.- Beratur :) Lepas tuh aku And classmate aku terus pergi padang coz ada Pj ;) Hey , yeah-2 today ada Pj , Best ;) hikhik tadi kat field Kami main futsal ;) kelas F lawan kelas G , haha best kot . Ops fahana! Sorry aw , aku tersepak bola tu sampai kena kepala kauu -.- hikhik Sorry =='  Yang aku asik tergelak-2 . hikhik kelakar ;PP Kelas F menang la wey! walaweh -.- * ceh jangan nak bangga sangat la manja * k Fine . hikhik ;PP Kring , yoo loceng bunyi masuk kelas . Time sejarah pulok . Aduh belajar-2 then buat latihan . Rajin manja buat latihan harinih . Yeay! k lepastuh habis -.-keluar kelas . merayap jap . ceh takda la , g jumpa cikgu then amek bukuu . Aduh bongok punya ida! haha , cikgu suruh amek buku form 3 dia pergi amek buku form 5 , bongok! :PP takpasal-2 takbelajar PK pun tadi . hihi . boraak-2 jelah kan , gossip-2 . haha , ceh wahhh ;) k habis recess!


k lepastuh naik kelas balik , amek bag terus pergi bengkel . A few minutes time perjalanan nak pergi bengkel tuh , Shahira si anak pakcik amri nih nak jalan then dia macam terseradung macam tu la ? tah aku pun tatau , but macam nak terjatuh . yang aku ternampak pulak , aduh bantai gelak la aku surang-2 kat situuu , HAHAHAHA! jahat gila manja ;PP Taklama macam tu , Ainaa ada kat situ so dia tanya kenapa aku gelak ? aku cakap SHAHIRA ANAK PAKCIK AMRI tu jatuh -.- a few minutes , Shahira ANAK PAKCIK RAFLIS pulok jatuh tangga -.- hikhik memang kena bahan la dengan akuu . kelakar wey! Sumpah oh , ssampai meleleh-2 air mata i . HAHAHHA , k time KH -.- Aduh kena buat projek macam haram . Poning kepala den ni -,- haha ;PP kbai -,-