Stalker inside (!)

Friday, February 25

times for membebel :PP hakhak -.-

jexplosions
haha , aduh actually aku malas la kan nak membebel bebel and nak marah marah . nanti takcomel pulak muka aku . Yelah kalau marah-2 and bebel nanti takcomel . so tamau la marah-2 . aku kan comel . haha e perasan gila minah ni . sukati la , puji diri sendiri tu . kan :PP hakhak . eh , usha usha apa kau ? takpuas hati kee ? dahlah kau maki hamun dorang kat fb kau tuh , e batak gila sial :PP sorry terpaksa tulis pasal kauu kat blog aku ni . sebab aku tengah marah , ceh tamau marah la . nanti takcomel . kan , so aku takmarah , aku chill forever . ceh poyoo seh ! haha :PP k nak cakap sikit , 
HOI , kau apesal wey ? E sumpah buang masa kot nak tulis pasal kauu kat mybeloved blog ni :)) hakhak , aduh . ingat aku suka lah dengar kontrovesi pasal kauu ? e menyampah lah weyy -.- haha , puhhh-leaseee , ee u looser . perasan , perasan kau bagus :PP kau memang bagus but bagi kau la . haha , aduh perasan nak mati . elok pergi mati jelah wey! senang sikit . opss terlepas :)) sorry babe! hihi sorry aku terpaksa nak membebel-2 and merepek-2 sekarang ni , otak aku tengah blur ni weyy . ahha sorry yeay !