Stalker inside (!)

Friday, February 25

Haih masalah dunia youu , marilah merepek :PP

elephants feathers ♥
Huwaaaaa -.- hai kembali lagi ? ish gila kuasa betul budak bambam ni . hakhak :PP kerja asik nak berblogingg jee , pergi lah buat benda lain ? melompat kee apa kee , hihi k , homework bertimbun-2 aku taksiap lagi :)) peh gila malas minah ni , haha bukan malas . jangan harap la aku nak buat awal-2 kan . so relex duluu babe :PP hikhik k dalah aku blur nak mati dah pasal math :P bab yang depan-2 jee aku tau sampai bab seterusnya hampehh deh ! hakhak kesian , nevermind nanti aku studyy -.- okay esok balik kampungs ? er memang fadeup la cerita dia kan . haha , aduh macam mana nak berblogging-2 nanti kat rumah nenek ? linee kat sana dahlah macam haraaamm! fuh dugaan betul :PP eh you marah i kee ? haha , benci i kee ? Wah , meluat tengok i kee ? fuck i ? haha oh whatever looser . oh yes! sukati kau lah . haha aku takkacau life kau la babi :PP so ? haha apa aku merepek sangat ni . hish gilagila * blur . okay itu jelah , saya sudah habis merepek . act banyak lagi butbutbut segan la :PP ahah gedik gila akuu . adesh :))