Stalker inside (!)

Tuesday, February 15

Maulidur Rasul weyy --'

 With Love _ Lipstick
okayy , hello guys! peeewit , hihi permulaan sebuah cerita mengenai maulidur rasul , Setiap tahun pada hari itu , umat Islam di seluruh dunia akan mengadakan majlis memperingati keputeraan Nabi Muhammad s.a.w dengan mengadakan beberapa acara seperti perarakan, ceramah dan sebagainya.  . Pagi tadi bangun semangatt nak pergi perarakan , yelah kita taktahu kan tahun depan kita ada lagi atau tidak ? so dah ada peluang untuk pergi ke maulidur rasul , so pergi lah kan 

Pagi-2 minah tuh datang rumah aku , aku text dia cakap tunggu aku text baru datang , hish pekak betul ! haha kan dah kena tunggu aku . aku siap dahlah lambat , HAHA . adeh , lepastuh dah siap terus pergi . ikut la makcikmakcik tuh berarak kat taman perumahan tuh terus ke sekolah agama rakyat intergrasi Impian indah . woo , nampak tutttuuttt ? hihi , then breakfast jap terus ada ceramah , ustaz tuh buat lawak ! haha , yang si fatin takhabis-2 ngantokkk kerja dia , dahtahuu ngantuk pergi ikut kenapa ? aiseyyymann , rabia pulak asik nak pergi tempat lain jeh , duduk jelah kat kerusi tuh dengar ustaz tuh nak ceramah , adeh HAHAH best kut --' but best sebab ada perarakan ramai-2 then ada persembahan and macam macam lah kan , almost pukul 11 lebih , aku balik rumah . pehhh penat babeee! hihi . Taksempat nak snap-2 pic sebab camera aku buat hal pulaks , dandan pulak dia nak habis BATERI . haha aiseymann ,