Stalker inside (!)

Monday, February 14

Aduh aduh weeeeee --'

(8) Tumblr
Haaaaaa , Datang sekolah terus beratur ! er ada perhimpunan , menyampahhh weyy then dengar cikguu merepek kejap ! ah bosan -.- Masuk kelas 1st subject BI ! ah main-2 jee , takbelajar sangat time english . hihi , K serious poyooo gilaa NORMASLIANA , HAHAHA , then time SEJ , oh malas nak belajar ==' haha , rehat timeee ! pehhh tungguu minah-2 tuh turun berabad , selagi aku takpanggiil , selagi tuh kau nak berdating-2 dengan BOYFRIEND korang , ishish :) haha , terpaksa lah tungguuu kann , hish --' naik kelasss , MATH . er taksuka beajar MATH , then ada tetamu datang kelas aku , HAHA tetamu kata aku . hihi , dia panggiil MONITOR ? so aku pergi lah kan , tanya dia . yes ? kenaaapaa ? dia suruh pergi check kad gigi budak-2 kelas , ah nih yang menyampah nih . dia suruh aku ajak penolong aku tolong , ah tanak akuu , so aku ajak IDA . HAHA kesian dia penat :) dah cari apa semua terus blahh masuk kelas . Oh MATH takhabis-2 masa lagi er ? lagi 1 period . er , lepastuh BM . dengar lagi cikgu merepek repek macam makan kerepek ! aww bosan sial kena marah and membebel , err --' sudah-2 lah tuh membebel kannn , HAHAHA , adeh :) last sekaliii , geo , wooo cikgu jerit masuk :)) haha , yeahh belajar sekejap jee sebab 1period . K , bosan ! lepastuh loceng berbunyii , kringg kringgg --' semua terus balik . huh , HAHA rabia dengan atin tungguu aku , aku cakap balik jangan tungguu aku , pekak betul ==' ishh , lantak lah ken . dalam van dorang memekak , yang si rabia cite pasal dorang nak pergi FUTSAL ? okay pergi lah , aku malass . haha , yang si fatin pulak cerita pasal maulidur rasul , aduh alimmm siut . haha mana satu aku nak dengar pun aku taktahu wehh . huhu . 

huh . okayy aku takrak idea mauu storyyy ! K , perut harinih sakit , aku pun taktahu kenapa dia nak buat hal buat masa nih , adeh ! fizikal aku harini boleh lah baik jee , mental dengan emosi kurangg sihat lah kata aku kan , aduh .  K lepastuh balik rumahh , aku penat nih , handfone ? 1 text pun tarak . okay finee , takkesah . byeeee nak mandii :) hoho .