Stalker inside (!)

Sunday, January 23

Woo kenapa weh

woo harini apa aku buat semua tak kena . aiseymann . kenapa weh ? 
haha , pagi tadi aku bangun tidur terlanggar pintu pulaks . adoh ! sakit sial . haha . cari handfone ? entah kemana dia hilang . ah biar lah . hehe . lepastuh nak masuk toilet nasib tak tergolek . haha . after then , aku mandi . lepastuh breakfast ! aku buat air , ergh tuptup air aku tertumpah kat meja makan . then kaka aku cari pasal , tuptup handfone dia terjatuh . ergh PADAN MUKA weh !rasakan . then aku bukak lappy nasib lappy aku tak jatuh . tulah clumsy bettul la aku ni . hee .hurm malang betul la . haha . pastuh gemook macam siut doh . adek aku call number rumah . 

adek : hello .
gemook : iye ?
adek : angah ? kakyong ? 
gemmok : eh salah number lah dek . 

haha macam siut lah minah nih kan . kesian adek aku . dia call pastuh gemook cakap macam tuh terus adek aku letak . hakhak . dia call banyak kali pulaks . hehe . adoh kesian adek aku weh . hehe . hurm bosan duduk rumah . nak baca buku tak aada mood . hee :)) mak aku kerja , adek aku pun ikot . ayah aku keluar . tinggal la aku dengan si gemmok . haha . bosan sial ! memang bosan and malang la kan aku . hhe . handfone dah lah tak ada kreadit ! macam siut doo . mana pulaks aku nak corek duit for topupkan .haha . ah lantak lah ! chill babe !