Stalker inside (!)

Monday, January 24

Semangat doh

Semangat lah ken nak pergi latihan roadrun untuk rumah waja :)) haha . tadi balik je sekolah aku terus balik rumah . then siap siap tunggu fatin tunggu cikwan amek aku kat depan rumah . ah memang macam siut . hehe . sampai sekolah terus pergi 7E duluu . haha lepastuh lepak jap . masuk sekolah .latihan dah start almost dalam pukul 4 macam tuh lah . aku , fatin , ain and ainaa masuk aww . haha :)) lari lari baru pusingan ke 2 dah semput doh . yelah lari satu padang 15kali ? peh , mampus den . haha but i'll try , and yeayyy berjayaaa . haha . aku lari sorang sorang dho kesian aku tak da siapa teman , yang dorang semua lembab . haha fatin ngan ain laju sikit . hehe . nabil macam siut ! kau baling botol air kat kepala aku ! sakit lah siut . nasib kau taksengaja ! kalau tak memang kena lah ken dengan aku . then memang semput la dho sampai kaki aku sakit . adoh! siapa nak urut malam ni doh ? haha , memang penat seh sebab aku lari tak berhenti sakit perut ! adoh lepastuh dalam 1jam30minit aku habis 15punsingan . wooo power kan , haha cetcet tak ada lah gurau jee :)) hehe . then lepak jp kat pondok dengan diorang , wooo best wok . ahha . tunggu punya tunggu HUJAN LEBAT gila weh ! then jumpa adek SU , wooo adek! awak handsome ! haha suka suka . hehe . comel sangat . lepak dengan diorang sakit perut aku , haha , hujan pulaks ! lebat weh . almost pukul 6.50 aku cari VAN ! dimana van ? ouch !macam siut weh ! haha . lepastuh mak aku call number fatin ! dalah handfone aku takbawak ! yelah aku baik sikit dengar cakap cikgu . hehe , aku angkat lah ken then mak aku membebel cakap balik dengan siapa ! ergh memang bagus lah ken takada siapa amek aku ! macam pariaaa ken . nak nangis aku ! yelah aku sensitives sikit . hehe . lagi lagi kenaaa marah dengan mak aku ! humm .:'(nasib ada fatin kecik , aku duk rumah dia kejap kat sri indah . thenn almost pukol 9 lebih mak aku amek aku ! ergh memang penat lah ken . hehe . sabar jelah .  huh dari pagi sampai petang aku takmakan ! tak ada selera , haha eh byebye nak mandi hehe :)) weh thanks sebab care pasal aku :))