Stalker inside (!)

Saturday, January 1

What's ?

Apa yang nak what's sangat tuh ? eyy entah , tulaa excited gila nak SEKOLAH kan . wahh malam ni bapak BOSAN ah :) aku taktahu nak buad apa . semua orang dah tydoo . gemook pun dah tydoo . manjamanjoo je belum tydoo . HAHA :) Well you know me babe . AAHA . wah sehari lagi nak pergi sekolah . naik pagi pulak . Nasib aku nih BUKAN jenis yang susah bangun pagi . Yelah 2 tahun sekolah petang so mestyy pagi bangun lambat kan ? Ohh NO ! saya bukan begitu . haha , aku dah biasa bangun awal . yelaa nak solat kan lepas tuhh mata aku takan ley pejam balik la . hah itu lah aku . HAHA . hadui :) so pasal bangun pagi memang tak ada masalah babe . 

Just cuak sikit yelahh naik pagi kan so siapa tak cuak :) gementar pun ada . aku rinduu sangat kat kawankawan . kalau jumpa dorang FIRST sekolah nih mesty aku malu malu KUCING . well aku kan pemalu sikit so lama tak JUMPA tu yang malu nak tegur tuhh :) apelah manjamanjoo nih , hmm aku takut FIRST sekolah tuh nanti aku pening kepala jee . sebab aku memang macam tuh takbolehh tengok orang RAMAI sangat nanti rasa nak pengsan and pening pening kepala . so itu yang takut tu . kena spair panadol pulak . HAHA . hadui sabar jelahh . aku tak sabar sekolah sebab nak jumpa kawan kawan lepas tuhh pakai baju baru , bag baru , kasut baru and segala galanya baruu weyy . itu best tu bersemangat nak belajar tahuu . haha . apa apa pun WEYY korang semua SELAMAT KEMBALI KEE SEKOLAH