Stalker inside (!)

Sunday, January 2

Takpercaya jee -__-

yoo , wassup yoo :) HAHA . how are You today guys ? HAA , im fine meh :) okay nevermind lah dear . haha , okay now manja nak story pasal umur manja lah :) hadui . Ya Allah cepad betul masa nih berlalu kan . Sumpah aku takpercaya yang aku masuk form3 . hmm mybe orang cakap eleh baru form3 lek sudah . ee tadaa nak lek sangat lah dhoo . HAHA . tapi betul dho aku rasa wahh macam tak percaya si tembam nak masuk form 3 limabelas tahun :) HAHA
Aku rasa kan haritue aku baru je habis SEKOLAH RENDAH nak masuk form 1 tibatiba nak masuk form3 pulak . Woachh , apelah aku nih .hehe :) 3 tahun lagi nak belajar lepas tuh dah habis SEKOLAH wah nanti time tuh mesty RINDU gila ah kat sekolah kan . HAHA :) so tahun NIH aku PMR :) so hope sangat aku BOLEH buad . doakan aku weyy . kepada yang sama baya dengan aku yang nak amek PMR tu aku sentiasa doakan korang weyy . hee Inasyaallah boleh berjaya :) hohooo .