Stalker inside (!)

Thursday, December 9

Tak reti senyum muka tu ketat memanjang

herm . haha wow (!) takutnya tengok muka baby tu ketat jee . hakhak ;) hah ni title entry nak cerita pasal muka ketat takreti senyum . haha . memang la tak salah kalau korang nak buad muka ketat ke apa ke kan tapi kalau jumpa orang tu senyum lah sikit ni muka ketat nya mak aii . haha takut aku kalau macam tu .leksudah la . memang la tak salah . Apa pulak perasaan korang bila berdepan atau terserempak ngan orang macam nie? Apa tindakan korang? Kalau aku la haih . aku bagi dia makan kasut aku ni . haha . cetcetb gurau jee tak ada la sampai aku nak buad macam tu . hanya imaginasi aku jee ;) hikhik . memang la aku takpatot marah kalau korang tak senyum bila jumpa siapa siapa or terserempak kee kan tapi terasa bengang jugak ah kan bila jumpa orang macam tu . haih . Rasa macam dia tu bagus sangat jer nak pandang kita macam tu . Dia ingat dia siapa ? raja puteri gunung ledang ? haha joke joke cetcet saja guraugurau . hakhak ;) 
senyum tu sedekah free jee . so gunakan la . bukan kena bayar pun kalau kau senyum dengan aku . haha ;)