Stalker inside (!)

Thursday, December 9

Facebook facebook facebook

 
ahha FACEBOOK . sekarang semua orang tergila gila dengan FACEBOOK kan sebab boleh banyak bagi information rite ;) adoi entah lah aku punn tak tahu . kalau dulu dulu Myspace , friendster  , ym and macam macam lagi . lepas tu semua nak register . haha . aku pun dulo bukan nye gila facebook sekarang baru gilagila . hakhak . ;) Facebook ? sekarang parents2 pun dah ada facebook bukan sekadar remaja je kan . bila tak ada FACEBOOK rasa macam ketinggalan pulak sebab semua dah ada FACEBOOK . haih . 
 Masa mula² memang still bongok la tak tau guna , Lama² dah pakar la jadinya . haha . 
lama lama aku pun perasan la kan , aku fikir balik buad apa bendalah tu ? boleh buad aku lalai and ketagih hehe ;) Kenapa? Sepanjang masa nak bukak plak . Tertunggu² notification dan update status dari kawan² supaya boleh tumpang buat meriah .  Ntah apa tah . Macam buang masa pon ada . macam korang jugak kan sampai nak makan pun tak sempat sebab ketagih dengan FACEBOOK ni an . haih . haha . biasa la tu zaman sekarang semua gila FACEBOOK sampai maksu aku pun dah ada facebook ;) hikhik . tapi best jugak la ada FACEBOOK kan . best ke ? er macam macam boleh berlaku ;)