Stalker inside (!)

Wednesday, December 15

Sumpah gugup dah

gugup tu apa ? gugup . haha entah macam cuak ? entah la . haha kenapa ? sebab naik motor tadi ? yelah mana tak nya dah berapa bulan entah aku tak bawak motor . dengan secara tiba tiba mak suruh pergi kodai belikan kelapa . walaweh . haha . aku bawak dengan slow dan slow untuk sampai ke kedai tersebut * woo ayat jiwangg . haa . awww . then pergi kedai cikzahh nak cari kelapa dandan pulak dia berkata ALAMAK . kelapa habis la . hadui . then aku cakap la alaaa . betul er ? uhm takpelah .  haha  . lepas tu pergi kedai lagi satu pulak aku cakap

aku : kak kelapa ada ? 
dia : ada .nak ke ? 
aku : kalau saya tanya mesty la nak .
dia : nak berapa ?
aku :  separuh jee 
dia : okay tunggu kejap ye kak . 

hampehh di pangiil aku kaka . haha aku baru empatbelas tahun . haih . haha kau tahu bape lama aku tunggu ? peh 10minit tunggu . lembab . haha nak jee aku marah . nasib aku baik dho . hehe sabor jelah kan . lepas tu dah siap aku amek la . aku cakap nak separuh la kak . dia cakap la yeke ? bukan sebiji ? hadoi  . lepas tu kena tunggu lagi . pehh bapak ah lambat gila . sabar sabar . dan akhirnya siap dah aku terus blahh blahh . haha . wow banyak gila kereta macam mana nak jalan ? then and ada la satu kereta ni aku nak lalu kat situ dia sebok nk lalu haih kang aku sepak sepak muka dia kang . nasibb aku sabar . sabar jelah . haha . huh memang macam apa jee malam ni . hehe .
lepas tu balik rumah mak tanya kenapa lmbat sangat ? aku cakap la entah orang kedai tu macam paria jeee . haha la ingat kenapoo . haha . >:D putar belit cerita aku ni . kalau faham faham laa ye kalau tak ah NASIB kau la . haha .