Stalker inside (!)

Wednesday, December 15

Haih perempuan ni

weyy minah ! kau takfaham bahasa kee wey ? kan aku cakap jangan contact num tu lagi . tak faham ? asek asek text dari kau . ergh ! nak jee aku sepak sepak muka dia ni kang  haih sabor . hum tak faham  agaknya dia ni . lantak kau la wey . lepas tu boleh kau tanya macam tu ? kahkah lawak gila kau ni babe . sian kau nak jeles kan aku pun agakagak la jangan buad cerita bhai . haih sabar sabar . aku tanya kau siapa boleh kau jawab macam tu ? kau ingat aku main main kee bhai ? serious ni . then aku cakap la SUSAH JUGAK AN CAKAP DENGAN MANUSIA YANG TAKFAHAM BAHASA NI ? HAIH .aku memang dalama sabar dengan text text kau tu tahu tak . ni kali ni memang aku HILANG SABAR . aku cakap terus terang jee dengan kau . kau tanak dengar ah kau punya pasal ! sedar la weyyy . hee .  hah last last kena tipu dengan aku . macam mana kau boleh percaya ni ? kesian kau babe , kahkah . haduii sorry terpaksa tipuu kauuuu . haha lek sudahhh . wek :P:P:P
ayat pun TUNGGANG TERBALIK ada hati kau nak nasihat aku ? bagus ah tu . ehh bagus ah kalau dah tahu salah then mintak maaf . wah bagus ah kau ni good girl . eeuu :D haha . haih la kau ni engat aku nak layan kau sangat . eh aku layan orang gila pun takpeeee kau tahu ark daripada layan kau . ah lantak byee . HAHA putar belit ! :D:D:D