Stalker inside (!)

Monday, December 27

Sekolah Sekolah KEMBALI

aduh seminggu lagi sekolah nak mula balik . hmmm hadui cuak cuak tahun depan PMR bhai . aku harap sangat boleh buad nanti . aku nak focus PMR je tahun depan oh . hmmm . dah takboleh relex relex dah duh . hadui . Kenapa la sekolah mula awal sangat ? HAHA . cetcet bika cuti gedik gedik nak pergi sekolah nih bila dah nak sekolah baru gedik gedik nak cuti hehe apolah manjamanjoo nih kann , hadui sabar jelahh ==' Kenapa aku tak sama kelas dengan kawan kawan aku ? hmm bosan la tak ada dorang tapi takpeee takpee yang penting azam tahun baru mesty baru la kan aku nak focus belajar jelah mybee jarang dah nak updates updates blog and online kan. wowachhh mesty renduu nak online pagi pagi oh . tahun depan sekolah pagi . hmmm . hehe sabar jelahh ==' hadui .