Stalker inside (!)

Monday, December 27

Next Year , hmmmmmm :'(

hmmm next year semua berpisah . semua kawankawan aku tak sama kelas dengan aku . but aku naik kelas . haha gembira . waceh mesty la duh . hm sedih nyee yela kawan kawan aku kelas lain . takpee takpee yang penting aku nak belajar . kan . hm next year mulalah azam baru aku . semua baru semua aku nak tukar . then perangai nak ubah tanak jadi macam form 2 nih . asek main jee . haih apelah manjamanjoo ni . haha . tapi betul doh tahun depan PMR so aku kena focus kat pelajaran . mak kata tahun depan internet tada nak main main dah , fone pun mak kata jangan nak gatai gatai guna . alaaaaaaa . habis tu semua tada ? mesty bosan an . takpee takpe sekali sekala boleh la kan . haha . tahun depan azam baru la . eh kawan kwan aku semua kelas lain , aku je lain . hmmmmm . bosan la . alya kelas g , fatin pun . adoi . sabar jelah . takpeetakpee relex . ;) haha .