Stalker inside (!)

Thursday, December 30

Petang , malam -__-

PETANG :)
Too weird to live and too rare to die
HAHA wah tungu tungu tibatiba mak dengan kaka aku balik . HAHA :) adoi . KAKA aku cakap 

Kaka : ngah ?
Aku : apa ?
Kaka : jalan jum ?
Aku : woi gila , HAHA jumjum :)

then dia amek kunci MOTOR lepas tuh terus jalan jalan dengan kat yatie . bapak laju dorang bawak :) HAHA . gila gemook bawak aku pergi jalan seri putra sana . adoi sejuk sejuk . HAHa :) ikot jelah kan . so jalan jalan , balik jap pergi kedai beli ICE CREAM . wah sejuksejuk makan icecream ka ? wek . HAHA . lepas tuh jalan jalan . aku pulak bawak MOTOR . wah tergagap gagap . HAHA alhamdulillah selamat aku bawak . HAHA pas uh tukar balik dengan kaka aku . dia bawak laju dhooo . sejuk aku . HAHA . lepas tu balik umah jup lepak bawah , a few minutes azri dengan shimir lalu depan rumah . haha dorang lepak jup . ergh macam hampehh dorang oh . HAHA kelaka je . aku asek gelak jee dhoo . penad nih . HAHA :) lepas tuh jalan jalan terus balik then mandi , ergh SEJUK nak demam babe :) hm . haa  . hmm penad :P:P:P HAHA . 


HAHA malam ! :) 
malam tadi babah ajak pegi the store jap nak cari barang . hadui nih lecehh nih . menyampah betul . malas aku nak siap siap bagai , hah apa lagi siap pakai baju seluar terus blah dari bilik and masuk kereta . sampai je sana . wah penad mak , abah , aku layan KARENAH kaka aku sorang nih . macam macam dia nak . BOLEH bankcrup babe . HAHA . adui . so ikot jelah kehendak dia kan . lepas tuh kan masa aku dengan kaka aku nak naik ekskulator . eh betul kee aku eja ? ah bedal ah kan . HAHA lepas tuh bendalah tu berhenti sendiri , entah kenapa tah kan , lepas tuh ada mamat dua orang nih kat belakang aku aww lepas tuh tibatiba dia cakap ALLAH hu'akbar . HAHA semua orang bantai gelak jee . yelah mybe dia terkezut kann . HAHA kesian dia duh . padan muka . HAHA . lepas tuh pergi cari maxroom jup cari baju . lepas tuh blah dari situ . aku jalan dengan ayah aku kat belakang , kaka aku dah kedepan jauh dah , tibatiba dia tersilap orang :) dia cakap kat kaka belakang tuh ' eh ngah sini jup ' HAHA buad malu je . yelah kaka aku ingat kaka belakang dia tuh aku . sebab muka nak sama kan . aku apa lagi BANTAI gelak lah kan . adoh pecah perut babe . HAHA . kelaka je , lepas tuh makan then terus balik . hmm penad :)