Stalker inside (!)

Wednesday, May 4

Partyyy class ;PP haha

Hello -.- manja here , k manja toink nak story ni ? hee nak dengar tak ? sabar eh . hikhik . kay first as usual la manja toink pergi sekolah . Pepagi dah hujan , OMG so cold . hihi . siap siap pergi sekolah then breakfast , yummyy . hihi k datang sekolah terus masuk kelas , first BI . weee bosan , haha belajar-2 habis . then BM , ah kena buat novel . haiya suruh kitaorang buat tapi cikgu yang bagi jawaban ? hish hish pening aku . haha lepastuh sc , belajar-2 habis . then recess , woo lepak pondok dengar story Alya pulak . hee kay , and then masuk kelas belajar-2 . habis . lepastuh 2 period masa akhir cikgu relief coz cikgu tadatang . 


Mulamula cikgu relief tu masuk kejap jea , time tu aku tengah focus gila buat math sampai taksedar cikgu masuk and cikgu tu keluar . haha a few minutes macam tu dorang kata dia keluar sebab ada sesi photography for teacher . k mulalah class aku buat bising and buat partyyy dalam class . haha . Sakit perut aku , sebab tergelak gelak dengan classmate yang happening gila -.- haha . Aku dah risau dah sebab class bising sangat , so aku keluar pergi cari cikgu . Masuk bilik guru , tengok kosong jea semua ? oh rupanya all teacher tengah ada sesi photography . 


haiyaa manja , haha . masuk kelas balik , tengok kelas bising . ah biar lah sebab dah nak balik time tu . haha . dorang main main air and simbah simbah air tu , e sumpah macam bebudak weh . haha nasib korang classmate aku , kalau tak memang aku dah lepuk sorang sorang . kelakar oh :)) e geramnya aku . haha . Dalam beberapa minit lagi nak balik , ada pulak cikgu relief tu masuk . Huuu , serupa gak takpayah masuk sebab dah nak balik dah time tu , hehe , hahaa kay boii :)) . Having a great time with my classmate .