Stalker inside (!)

Monday, April 18

Who care ?

Ok today manja updates blog lambat sikit , yoo busy la sangat ken . hihi ok hey people . as usual manja toink pergi sekolah . k pepagi buta perut manja dah buat hal . Hoish , tertonggeng-2 dibuatnyaa . sakit sangat , rasa macam tanak pergi sekolah je tadi . datang sekolah , tengok tada siapa pun layan manja toink ni masa tengah tunggu nak beratur . oh sedihnya saya :( k nevermind . k then manja fadeup sangat tadi , rasa macam nak nangis sebab dorang semua taktegur manja , wah apelah si manja toink nih . hihi , k pastuh manja toink terus blah dari situ and pergi beratur sensorang :( oh im so sad baby . hihi alahai chill la . today manja toink pakai jam baru * ceh poyo jap , ala tapi jam manja toink yang ni jenama biasa je bukan macam jam yang selalu manja toink pakai tu , hihi lepas sorang sorang tanya manja toink pasal jam . pening manja toink , orang last yang tegur teah ah . itupun nak kecoh macam keling naik bot . hihi k tadi ada perhimpunan . Alaa bosan oh . perut manja toink dah lah tengah sakit , lagi pulak nak dengar cikgu bebel-2 kat perhimpunan tu . Walah , k then masuk kelas , belajar BI . er , rasa macam best lah harini belajar BI dengan teacher sebab teacher ada mood . hihi sukasuka , k then sejarah . Ah bosan . k then rehat . yoo perut pun dah makin pulih so ada mood nak cakap . hihi k then masuk kelas time MATH pulak , Aduh sumpah aku takfaham la topic algebraic formulae tu . Pening dooo :PP k nanti aku akan try untuk faham . huhu then BM , ok cikgu masuk , tetibe dia suruh semua pergi bilik kaunseling coz suruh check mata , ok aku pun jujur lah kan pergi . ok hihi , er ada ke abang tu cakap mata aku belah kanan rabun ? gila do bendalah tu , aku rasa benda tu salah . sesaja je abang tu :PP hakhak . k pastuh , geo . ok bosan :PP k then balikkkkk . yahooooo <3