Stalker inside (!)

Tuesday, April 19

what ? i'am crazy ?

De Things Me Love To Hate
ok title tu agak sengal sikit , haha :)) now mood tengah bosan . er , ok harini manja toink taktahu la kenapa dengan manja toink nih , gila doo . haha serious duh aku cakap ? aku asik membebel sorang sorang jea , haha kat tuition pun sama . bosan sebab ellisyia takduduk kat sebelah aku . so takboleh nak kacau dia :PP haha , bila sir tengah bebel-2 kat depan ,aku pun bebel bebel la sorang sorang en , yelah pening kepala doo , haha asik cakap benda yang sama je ? time balik tuition , peh gila lama aku tunggu mak amek ! memang berabad la en ? nak text tapi kreadit tada pulak , adeh manja manja :PP haha , gila lambat ah amek aku tuition . Yang aku dah macam patung dah tunggu kat situ . ok a few minutes mymom sampai , ah legaaa ! haha , masuk kereta pun aku bebel sorang sorang , e macam orang gila doo . aku tatau la kenapa dengan aku harini , yelah tadi dalam kereta aku on radio , pastuh aku nak dengar lagu ! yang radio tu pulak macam sial , asik nak cakap cakap jea . bengang pulak aku , pastuh aku bebel sorang sorang . haha mak pun pelik . aku lagi la bebel bebel sorang sorang kat belakang . ah bosan ;)