Stalker inside (!)

Friday, April 8

School -.- trettt :PP

Hey . ok today pergi sekolah macam biasa ! datang sekolah , terus beratur . And then pergi padang ! ok pergi padang , then tatau lha buat apa n main apa kan ? lepastuh aku pergi bilik guru dengan Shahira coz cikgu suruh amek pas dia . so aku pergi lha . lepastuh aku pergi padang balik tengok dorang semua tada ? pergi kat gelanggang bola jaring baru ada . Sampai jea kat situ , tetibe dorang cakap cikgu suruh masuk kelas . Sebab cikgu mengamuk ? Chiness girls lha ni , bangang betul ! bila cikgu suruh main semua tanak ? aku sebat bontot sorang sorang karang baru tahu . geram pulak aku . then masuk kelas , cikgu mengamuk bising-2 marah kelas aku and kelas G . huh gila kaukau la dia mengamuk n marah ! ee , sabar jealah . k then loceng bunyi , habis masa . hehe . Time sejarah pulak , masa tu tengah duduk-2 jea coz cikgu tamasuk lagi . aku ni macam apa jea sebab suruh kiera and fazira kemas kelas n sapu kelas . haha kejam kan aku ? Sian korang , haha sampai menjerit-2 aku nak suruh . nak harapkan siapa lagi kan ? hihi . sebelum cikgu masuk tu , kiera buat lawak , dia kacau dak-2 classmate aku ! e memang kerja aku gelak jea lha tadi . sampai menangis-2 . haha , siut ! :PP lepastuh time cikgu dah masuk aku terus senyap n bagi salam :)) hihi kelakar doo ! then belajar-2 , k habiss . recesss , aww today alya datang . k rehat-2 . haha , sengal oh :PP bunyi loceng , masuk kelas balik time kh pule ? adeh kena pergi bengkel la pulak ! Ah malas aku , hihi . so pergi jealah kan . time kh just ukur-2 kayu tu and potong sebab nak buat projek kayu kh punya . er tension , aku kalau bab-2 potong ke paku ke memang hancuss ler , but i'll try it ! hakhak :DD sometimes tu aku fadeup sebab benda yang aku buat takjadi jadi pun ! haha , sabar jelah . k , lepastuh bunyi loceng balik . aku , ainaa , ieda , shahira and ainur naik kelas balik ! aduh tinggi nya kelas aku , penat nak naik tangga ! haha , k masuk kelas kitaorang sempat kemas kelas kejap n hias-2 kan dia . haha , kelam kabut semua nak balik ? haha , almost pukul 1 baru balik . k baiii :DD hihi