Stalker inside (!)

Thursday, April 14

Ok wassup ?

Morning guys , ok today manja takpergi sekolah ? haha apasal ? huu sangat letih , and taklarat nak pergi sekolah harinih . semalam kena injection kat tangan :( oh gosh sakit sangat and sakit tuh sampai sekarang takhilang lagi . kenapa eh ? malam tadi aku duduk dalam bilik jea sebab aku rasa aku nak demam and asik bersin bersin jea , aduh lepastuh mak masuk bilik , mak kata kenapa duduk dalam bilik jea . then aku senyap sebab aku taklarat sangat time tu . Tetibe mak cakap :
Mak : oh tadi yana kena inject eh ?
Aku : ha'aaa , * yang adek aku gelak kan aku * siut . haha ,
Mak : oh patut la , hish si lembik nih . 
Aku : apa lembik ? manada , orang kuat k . haha .
Then mak aku amek ubat sapu kat tempat injection tu and bagi ubat demam . Ah taksuka taksuka ! hihi Nenek aku pulak gelak juga wekk . yelah kena inject jea pun , dah nak demam bagai . haha , well aku memang macam tuh . yela selalu kalau kena inject mak mesti ada kat sebelah . tapi semalam kawan aku yang teman kat sekolah . kalau aku nangis kat sekolah semalam memang kantoi la yang aku ni lembik . hihi :PP k NOW aku tengah bosan duduk rumah sorang sorang . Nak buat apa pun aku tatau sebab aku taklarat . tapi bila berbogging larat pulak eh ? hihi WELL :PP