Stalker inside (!)

Saturday, April 23

Oh gosh -.-

Ok tadi manja toink baru habis buat folio . Actually belum habis lagi coz bahan yang lain belum cari . Geografi punya hampir nak siap . Aduh penat tangan aku nak menaip benda benda ni semua . tadi 2jam study geografi and math , ah pening -.- haha kay folio sejarah , satu hamprak pun aku takbuat lagi . bahan tarak ? so macam mana nak buat ? nak suruh aku cari ? haha -.- nanti jela . k now tengah pening -.- haha folio sivik pun belum bincang lagi dengan group aku nak buat apa ? er , Kh lagi . Aduh bulan ni memang busy dengan folio and exam , exam nak dekat dah so aku kena prepair dari sekarang . yoo -.- Exam mid year mesti susah . E trial PMR lagi . hm aku taktahu lah aku target PMR berapa nanti ? takut nak target sebab kalau takdapat , peh mesti kecewa gila en ? hihi so tengok jealah apa yang aku dapat nanti -.- hihi . friend friend aku semua target 3 , 4 A ? woo boleh ke aku nak dapat macam korang dapat ? sedangkan aku kelas tengah korang bawah ? gila ah otak korang en ? haha , aduh , aku takut nak target macam korang ? hihi nanti kalau takdapat , peh merana hidup . hihi -.- k ah chawwwww ;)