Stalker inside (!)

Wednesday, April 20

Hooo parapapa?

Hey hey peps ;) ok today as usual manja toink pergi sekolah . hikhik pepagi dah hujan oh , ah sejuk . haha datang sekolah aku terus naik kelas , then tunggu budakbudak yang lain datang . ok then bunyi loceng , teacher terus masuk kelas and mulakan pembelajaran harini . hikhik walah , ok first BI ;) buat literature , haha tadi satu kelas kena berdiri tadi sebab teachers suruh . nasib baik taksampai 1masa .  lenguh kaki aku , alahai . k pastuh BM . Alaaa , bosan sial ! cikgu asik nak bebel bebel jea , e haha . Ainaa dengan kiera kena marah dengan cikgu sebab dorang bising time cikgu mengajar , ah padan mukaaa ;PP haha cikgu suruh dorang duduk tempat lain , pastuh tinggal aku sorang-2 . er ! haha , pastuh sc , ah aku takda mood ? taktahu la kenapa oh ? sampai la time recess aku rasa macam er ? tak ada mood oh ? gila manja toink ni , time recess pergi pondok . Nampak cikgu Azman , er cikgu takhabis habis nak tegur aku . haha er macam apa jea ? dah la aku tada mood time tu . bosan , Alya pulak tak datang . Bongok punya minah . haha k then time math pulak . Aduh , sumpah aku takfaham langsung topic Algebraic Formulae tu weh . serious doo ;( k then Sivik . ok cikgu takdatang . aku and classmate borak-2 jea la kat belakang tu and sesi luahan perasaan . HAHAHAHAHA ;) k then balik . OK bai ;)

AH KENAPA FOLLOWER KITA TAKBOLEH LETAK KAT BLOG NI ? E BENCI NYAA ^^