Stalker inside (!)

Tuesday, April 12

Amoi , haiyooo :PP haha

misguided ghosts
Haiyoo , pening kepala manja ! haha , eceh ceh :/ pepagi datang sekolah as usual yea . hihi , pepagi korang dah buat aku gelak gelak macam funny gila ah . lagi lagi awin dengan teah . kan teah kan ? hikhik . ok beratur then masuk kelas , ah amek buku terus pergi lab . masuk lab jea cikgu bebel bebel marah classmate aku coz masuk lab lambat . ah macam mak nenek doo ! haha . k then belajar belajar habis . masuk kelas balik time Geo , aww today aku focus gila kot belajar geo . i loikee . hihi :PP k , kringg , aww bell ringg yoo . recesss time babyyy ! k meet alya kat bawah terus pergi kantin then pergi pondok dating dengan dia . haha , siut jea :PP loceng bunyi terus masuk kelas . aw seni babe . Alaaa today salin nota jea . bosan do . lepastuh time agama pulak , aik ustazah tadatang ka ? haih , then ellisya datang kelas aku suruh turun bawah sebab ada injection ! oh gosh , haha k aku rilex jea . ceh padahal dah menggelabah dah time tu . dorang semua dah kena ada setengah je belum , yoo aku besok kena . ah tanak datang sekolah boleh ? haha . gila cuak kot , mesti sakit en ? yela sampai berdarah-2 baju kawan aku aw . sian dia . hish , k then masuk kelas balik . ustazah pun belum masuk so kitaorang pun gossip gossip lah kat belakang tu even aku tengah bersin-2 and selsema . aw sian aku . then bm , ah cikguu masuk lambat . malas aku nak keluar cari dia , so aku duduk dalam kelas haha . lepastuh tan shea fang and christina datang kat tempat aku , dorang marah aku sebab aku tukar jadual bertugas ! then aku sound ah balik cakap bukan aku yang buat , arenna yang buat! lepastuh , arenna mengamuk pulak dia terus cabut jadual yang dia buat tu and koyak kan ! MENTANG-2 aku monitor korang sukasuka nak tuduh aku buat semua tu kan ! haih , aku dah jadi orang tengah kot . mula mula chinnes girls panggil aku cakap pasal arenna , lepastuh arenna pulak panggil aku cakap pasal chinnes girls semua tu . haiyoo macam mana nih ? aku pun tatau macam mana en , so aku cakap dengan all chinnes girls suruh dorang buat jadual tu balik ! haiyoo amoi , pasal jadual bertugas pun nak bergaduh , bertekak ka ? hish , then semua settle . Eh arenna pulak yang macam marah jea . haaii takut akuu . hm , aku tatau lah kelas tu ada jea yang takpuas hati en ? aku pun taktahu apa masalah classmate aku tu ? haha . class dah cantik pun banyak lagi complain ke ? haiyo apa kena nya pun taktahu lah aku . haha . kbai :)