Stalker inside (!)

Thursday, March 3

So HEY baby -.- aww ,

Sekolah? HAHA k pepagi buta dah hujan . E sejuk -.- liat betul manja nak bangun pagi-2 . lagi-2 kalau hujan , peh sedap ni kalau tidur . haha -.- k bangun pepagi terus mandi then siap-2 mau pergi sekolah . dah sampai sekolah , hujan pulok lagi --' adeh , bagaimana mau beratur da ? Ceh ayat akuu tu -.- badjet jeh , HAHA , last-2 takpayah beratur . k terus masuk kelas then first period harini B.Inggeris . Woo merepek-2 jom . HAHA , time B.inggeris . Aku , ida and ainaa merapu-2 speaking then buat exercise tuh -.- HAHA bantai gelak la aku kan , tah pape tah minah-2 ni -.- k habis , bell ringg -.- kringg . 

HAHAH time Science . K pergi lab -.- hoho today we all study about reproduction -.- HAHAH , macam sial fikiran budak-2 dalam kelas tu . Hish geli-geleman i -.- haha , k then kringg , recess . Yoo borak-2 then naik kelas balik time BM . Kena buat kerja pulok , and sambil-2 tu borak-2 dengan classmate pasal Merentas desa and anymore -.- HAHA , er k then i talk with sir , saya nak keluar boleh ? but but but sir cakap no no no -.- Ah , dia suruh siapkan kerja dulu baru boleh keluar . Adeh time Bm jugak la aku nak keluar kelas kan , Alaa bukan pergi mana puns , nak jumpa cikgu jap -.- HAHA sengal betul . Then loceng , yeay sir keluar aku pun keluar la kelas and jumpa cikguu tu for take nombor untuk merentas desa tu -.- hish . nasib 1 period je -.-

 HAHA k then , time MATH -.- Yeay otak aku *BLUR sudah wey :)) aduh pening kepala akuu . Hikhik . kringg , yeay habis -.-Yoo time AGAMA , nasib buat latihan jeh ==' Aww i want to go toliet can ustazah ? taktahan nih , cepat-2! HAHAAHH , k tetibe kepala pening pulak then aku takda mood dah nak cakap dengan dorang . k senyap jeh lah ken -.- petang ni tuition pulok . Aduh penat betul aku -.- Chaooww =='