Stalker inside (!)

Tuesday, March 22

Sekolah :( penat + bosan

Certain Details
Okay pepagi pergi sekolah macam biasa la en , pepagi dah hujan ! sejuk lasial :( k loceng bunyi terus masuk kelas . er bosan , masuk kelas pepagi sejuk gilaa uh . bak kata ida , ' SEJUK TAPERLU KATA APA-2 HAHAHA  hm . first time sc . k pergi lab . belajar-2 . habiss . masuk kelas balik time geo . geo pulak dah start dah buat foliooooooooooooo . peh gila ah . serabut doh kepala otak aku . k dengar la apa cikgu cakap then aku salin note tu . habis . k ringg , bell ring recess :)) yoo . borak-2 masuk kelas , time seni . cikguu membebel-2 . classmate aku la ni , bangang sangat kan ? bising takhabis-2 kan dah kena marah . then aku minta kebenaran cikgu aku nak kuar ! rimas duk kelas , k aku cakap nak pergi tandas tp bukan pergi tandas pun . pergi merayap then cari buku pergerakan pelajar tu sekali and jumpa cikgu . hihi ,huh . HAHA hah one more! bodoh-2 . bangang , buku pergerakan pelajar kelas aku hilang ? cikgu yang buat aku yang jadi mangsa ? macam haram . penat ah aku nak pergi cari . pusing-2 cari cikguu tu . er penat . last-2 nasib jumpaa , cikgu ah ni dah lupe mana dia letak . Nasib ada , kalau tak ? melayang duit akuu . hikhik lepastuh time agama pulaa . Duhh , lupaa bawak buku :( hmm aku tatau la kenapa sejak akhir-2 ni aku sering malas untuk bawa buku ke sekolah ? hish apelah manja  ni kan ? kan kena marah dah :( wuwwaaaa . hmm . lepastuh last time bm buat pembetulan jeh . okay siap , balik . hujan pulak . Teheeeee -______-