Stalker inside (!)

Monday, March 21

Wuwaaaaaa awakkkkkkkkkk :D

SAYA NAK AWAK :( SAYA SAYANG AWAK . 
ILOVEYOUMYEVERTHINGS :)
 Yes iloveyoumore MUHAMMAD SABILILLAH ! You my EVERYTHING . You are mine . 
but tu dulu , now dah tadaaa :( aku merana hidup tanpa kauuu weh :( er sekarang kau dah takkesah dah pasal aku kan biy ? kau dah takkesah dah apa aku nak buat en ? okay , aku tahuu aku salah :'( tp setiap manusia penah buat kesalah la biy . ye aku thu aku takjujur dengan kauu . Aku bukan takjujur dengan kauu la weh! aduh susah nak explain :( malam tadi aku nangis lagi . * er bodoh manja! kenapa kau nangis ? sebab aku sedih ah aku nangis en . aku ni lembik ,cepat mengalirkan air mata :( ye aku thu . tapii aku hargai kau sesagat . semua benda kau buat just untuk akuu :( ye aku thu . aku sangat menghargai kau . tp kau taknampak macam mana aku menghargai kauu :( k im so teribble sorry :( iloveyouuuuuuuuuuu all my life sayang :(