Stalker inside (!)

Thursday, March 3

Oh tuition -.- Er Nothing to say :)

K , Petang tadi ada class Tuition -.- a few minutes Madam call , Madam kata harini dia takdapat amek aku dengan kaka aku coz kereta tarak husband dia guna , Oh what the HELL babyyy -.- Aduh ni pening kepala aku ni nak fikir . Then Madam kata , Don't miss class okay . Ah nenek dia la , Siapa pulok nak amek aku kan . K last-2 kaka aku text My boyfie suruh hantar kan akuu -.- so settle . Kaka aku pulok call kawan dia mintak tolong hantar kan . K settle semua . Aduh masalah transport betul ah ==' haha , a few minutes agoo , ceh ayat akuu -.- tunggang terbalik . HAHA myboyfie sampai , ah mana hellmet sayang ? betul kee aku eja , Ah mampus la -.- HAHA Aduh , dia pinjam kat siapa tah so naik dengan dia terus pergi tuition . Oh babyyy , i miss when you besides me sayang -.- genttle taktipuu doo . Then sampai tuition , Ops sorry sir , i late coz i don't have transport . haha , Last minutes baru ada -.- apelah manja ni . k nevermind . so belajar-2 , ah habis -.- Yeay balik . HAHAHA bobyee -.-